بر اساس ادعای پدرو سِپولودا، خبرنگار پایگاه خبری «اس‌آی‌سی نوتیسیاس» پرتغال؛ باشگاه پورتیموننزه بابت انتقال قرضی پیام نیازمند به سپاهان ۲۰۰ هزار یورو دریافت می‌کند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل محمدی در روز 17 مرداد از خبرنگاران فقید ورزشی نویس یاد کرد
نیکولو اسکیرا، خبرنگار روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت و یکی از بلاگرهای حوزه نقل و انتقالات، از قطعیت توافق طارمی و باشگاه تاتنهام خبر داد.
بعد از بازی مسی در حاشیه با خبرنگاران مصاحبه کرد و سپس آنتونلا گونزالس گزارشگر زن با هیجان توییت کرد:
آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار معروف صداوسیما ازدواج کرد. این موضوع را برادر این خبرنگار با انتشار یک استوری اطلاع‌رسانی کرد.
خبرنگار فرانسوی از اولویت ستاره تیم ملی ایران برای آینده اش پرده برداشت.
خبرنگار اسپانیایی از مقصد احتمالی امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی پرده برداشت.
شرکت مدیر برنامه‌های فرانک کسیه، هافبک بارسلونا، از جرارد رومرو، خبرنگار اسپانیایی، به شدت انتقاد کرده و او را به دروغگویی و فریب افکار عمومی متهم کرد.
شرکت مدیر برنامه‌های فرانک کسیه، هافبک بارسلونا، از جرارد رومرو، خبرنگار اسپانیایی، به شدت انتقاد کرده و او را به دروغگویی و فریب افکار عمومی متهم کرد.
در گزارش حضور رئیس جمهور عراق در تهران که توسط ذبیح پور از بیست و سی پخش شد، تصویر این خبرنگار با حلقه‌ای در دست چپ، توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرد.
اریک تن هاخ، سرمربی تیم منچستریونایتد، کتاب راهنمای بقای SAS را به یک خبرنگار هدیه داد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی تیم منچستریونایتد، کتاب راهنمای بقای SAS را به یک خبرنگار هدیه داد.
خبرنگار ایتالیایی خبری در خصوص آینده لیونل مسی منتشر کرد.
خبرنگار ایتالیایی خبری در خصوص آینده لیونل مسی منتشر کرد.
خبرنگار عمانی اتهام عجیبی به سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی تیم ملی عمان وارد کرد.
شب گذشته استادیوم البیت محلی برای یادبود گرنت وال خبرنگار آمریکایی بود.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست صمیمانه با آمنه سادات ذبیح پور و علی رضوانی، خبرنگاران تحریم شده صدا و سیما از جانب آمریکا، انگلیس و کانادا بر حمایت قاطع دستگاه سیاست خارجی از جامعه رسانه‌ای کشور تاکید کرد. امیرعبداللهیان گفت: تحریم شما نشان می‌دهد که کارتان تاثیرگذار بوده است و حال آن که امریکایی‌ها و برخی کشور‌های غربی، مدعی حمایت از رسانه آزاد هستند و برای چند صدمین بار در عمل نشان دادند که این اظهارات شان، کاملا متناقض و دوگانه است و کاملا خلاف ادعای شان عمل می‌کنند.
راسموس تانتولت، گزارشگر شبکه TV ۲، چند روز قبل از بازی افتتاحیه جام جهانی فوتبال از قطر و به صورت پخش زنده در حال تهیه گزارش بود که کارکنان امنیتی به او حمله‌ور شده و حواشی بزرگی ایجاد کردند.
برخورد شدید با یک خبرنگار دانمارکی در قطر موجب ایجاد حواشی فراوان شده است.
پابلو خیرالت باور نمی کرد روزی مقابل لیونل مسی بنشیند و با او مصاحبه کند. او در پایان مصاحبه اش با مسی شروع به گریه کرد.
سید ابراهیم رئیسی در مصاحبه اختصاصی با لِسلی استال مجری شبکه تلویزیونی سی بی اس نیوز آمریکا گفتگو کرده است. به گفته سی بی اس این اولین مصاحبه رئیس جمهور ایران با یک خبرنگار غربی محسوب می‌شود. لسلی گفته که به من گفته شد چطور لباس بپوشم، قبل از او ننشینم و حرفش را قطع نکنم. یک ساعت برای مصاحبه به ما فرصت دادند.
انتشار تصاویر دوربین مداربسته و گزارش صداوسیما درباره اتفاقی که برای مهسا امینی در گشت ارشاد افتاد در روز جمعه واکنش‌های بسیاری به دنبال داشت.
علی کریمی این‌بار و در تازه‌ترین استوری، کنایه‌ای به تعدادی از خبرنگاران زده است.
یک خبرنگار اسپانیایی از توافق پرسپولیس با یورگن لوکادیا خبر داده است.
یک خبرنگار اسپانیایی از توافق پرسپولیس با یورگن لوکادیا خبر داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ